Artikel yang disiarkan ialah pandangan penulis terhadap isu-isu semasa berdasarkan pembacaan penulis sendiri dan tidak berkaitan dengan mana-mana organisasi.Penulisa tidak bertanggungjawab sekiranya pembaca mengalami ganguan mental,kecelaruan jiwa raga akibat membaca penulisan ini.Sebarang pertanyaan dan maklumat bolehlah di email kepada penulis di sisterjai12@gmail.com

Tuesday 20 March 2012

Salam perjuangan srikandi

Salam perjuangan!Pertama kali menjejakkan kaki di blogsphera membuatkan saya sedar bahawa wanita atau srikandi harus bersama-sama memperjuangkan  agama bangsa dan tanah air serta perjuangan menentang kepalsuan.

Membuka langkah di dalam blogsphera dalam dunia politik kepartian dan kemahasiswaan merupakan satuu cabaran yang getir kerana kedua dunia  ini rata-rata dinakhoda dan dikuasai oleh kaum Adam.Walaubagaimanapun cabaran ini tidak matahkan semangat sebagai seorang penulis blog wanita kerana bagi saya,peranan kedua-duanya adalah penting bagi mencorakkan apa yg kita panggil sebagai perjuangan.

Cukup sekadar ini,saya berharap agar kehadiran saya dalam dunia siber ini dapat membantu perjuangan mahasiswa dalam menegakkan keadilan dan memetang fitnah pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab.

P/S : Selepas ini saya akan menggunakan panggilan 'Sis'.Guys watchout!Muah!

No comments:

Post a Comment